Kérdés, ami felmerülhet benned

Néhány kérdés és hozzá válasz, ami eszedbe juthat és elbizonytalanít, mielőtt elindulsz autót javíttatni.

1. Mi lesz, ha nem készül el az ígért időpontra az autóm? Pedig nekem szükségem van rá.

Sajnos néha önhibánkon kívül nem tudjuk tartani az időpontot: nem jó alkatrész jön; késik az alkatrész; egy belerohadt csavarral kínlódunk; más, váratlan hiba is előjön. Erre az esetre találtuk ki azt, hogy a csereautónkat odaadjuk ingyen és bérmentve, így talán orvosolni tudjuk a csúszást.

2. Mi történik, ha mégsem annyiba kerül a javítás, mint amennyiről előzetesen szó volt?

Próbáljuk tartani magunkat a megbeszélt összeghez. Természetesen becsúszhat bármiféle gikszer, ami miatt csúszik a költségvetés. Ezért szoktuk elkérni a telefonszámodat vagy pedig Facebookon tartjuk a kapcsolatot és szólunk, ha esetleg valami többe került , mint amit megbeszéltünk. Van időd felkészülni a többletkiadásra vagy vissza is mondhatod a javítást.

Valóban kicseréltétek az alkatrészt?

Mivel másnap reggel is bele szeretnénk mindenféle rossz érzés nélkül nézni a tükörbe, mindig kicseréljük azt az alkatrészt, ami a munkalapon szerepel. Kérésedre, minden kicserélt alkatrészt beleteszünk az új dobozába, így haza tudod vinni.

Tényleg ki kellett cserélni az alkatrész?

Itt is érvényes az előző kérdésre adott válasz első mondata, azt cseréljük ki, ami szükséges. Mikor megbontunk pl. egy futóművet, mert mondjuk kérésre egy gömbfejet kell cserélni, ha látjuk, hogy a szilent is rossz, szólni szoktunk, hogy azt is cseréljük-e, hiszen egy munkafolyamattal megvan, így az ügyfélnek is olcsóbb. Kollégánk szívesen elmagyarázza, hogy a kiszedett, rossz alkatrészt miért kellett kicserélni, milyen problémát okozott volna.

Van-e rá garancia?

Természetesen. ha jártál már nálunk, olvashattad, hogy mi ” a pénztártól való távozás UTÁN is elfogadunk reklamációt”. Az általunk beszerzett és beszerelt alkatrészekre a forgalmazó által előírt garanciát tudjuk adni, a munkánkra pedig 100%-osat.  Ha valamit elrontottunk (hiszen csak az nem hibázik, aki nem dolgozik), vállaljuk érte a felelősséget, nem másokra mutogatunk.

Remélem, megnyugtató választ tudtam adni ezekre a kérdésekre. Ha igen, kérlek oszd meg mással is, hátha Ő is ilyen kérdések miatt nem mer nekiindulni egy javításnak. Köszönöm.

Ha kérdésed van, kattints ide, itt chaten is felteheted!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti: